Nhờ Chị em chỉ giúp nhà băng nhận check của globaltestmarket

Chào các chị, em cũng chiếm được Check từ bốn tuần 11 năm rồi, mừng húm đem ra Vietcombank số 10 Võ Văn Kiệt thì bị khước từ vì tên em là Nguyễn Đình Dũng mà trên check người ta ghi là Nguyen Dinh thoi, thiếu tên Dung. Thế là viết mail cho họ, họ bảo gửi tin tức cho họ đúng mực full name của bản thân kèm với tờ check họ đã gửi cho bản thân nữa để họ chỉnh lại cho đúng và gửi bản thân tờ check khác, nhưng tới nay, dù đã đa dạng lần viết thư, cả đến điạ chỉ người Support check cho mình (Mr Luke) lẫn trên Contact Us trên trang globaltestmarket.com nhưng không thấy thêm bất cứ 1 đánh giá nào trong khoảng phía họ. Thật là bi thảm!

Hello there,
I have not received any more corrected check from you since I sent the check with my first name loss back to the address you mentioned in the letter. I just wonder whether you have got the check or not, and why you fail to reply my email to tell me the status of the check. In case you need any more information, please reply me and inform me if I have any least chance to redeem check from your company as i begin to lose my faith in your community.

--- Ngày Thứ 4, 28/11/12, Client Support, Chexx Inc (YVR) <vancouver.clientsupport@chexxinc.com> đã viết:

Từ: Client Support, Chexx Inc (YVR) <vancouver.clientsupport@chexxinc.com>
Chủ đề: RE: Check Denial due to First Name Loss
Tới: "'ttttttttt qn'" <great_idea_12a5qn@yahoo.com>
Ngày: Thứ Tư, 28 bốn tuần 11, 2012, 11:51

Hello there,

Thank you for your inquiry regarding the check you recently received from us. I'd be happy to assist you.

We will need you to send the check back to us before we can look into replacing the name. Once we have received it, we will be happy to review any changes needed to be made. Please feel free to include a note indicating what the correct name should be.

Please send the check back to:

Customer Service Department - GMI
PO Box 48750 - 595 Burrard St
Vancouver, B.C V7X 1A6
Canada

I would also advise that you update your name on Global Test Market’s website so this will not happen again on future point redemptions. Check Support does not have direct access to members’ accounts so I cannot make this change for you. Please log onto their website and click the Contact Us link on the homepage. Use the scroll-down menu to select My Account and enter your change of name request in the comments box.

Should you require any more information, please do not hesitate in replying to this e-mail.

Luke


Xem nhiều hơn: cáchlàm sạch đáy nồi bị cháy
Chia sẻ với Google Plus

Về Tác Giả

Chuyên Cung Cấp đồ gia dụng nhà bếp, bộ nồi inox giá rẻ, bộ nồi inox cao cấp, bộ nồi inox 304, bộ xoong nồi inox, bộ nồi bếp từ, liên hệ hotline: 0914 81 5511(Ms. Trâm) - 0916 77 4334(Mr. Khương)
    Bình luận Blogger
    Bình luận Facebook

0 nhận xét:

Đăng nhận xét